Rytuał Młodości

Trzy – etapowy autorski zabieg rewitalizujący, łączący akupunkturę, kamertony i masaż twarzy. To prawdziwa uczta dla ciała i duszy!

1. Część pierwsza – Akupunktura Kosmetyczna. Stosowana od wieków w Chinach i innych krajach azjatyckich, opiera się na zasadach Tradycyjnej Medycyny Chińskiej (TCM). w chińskim rozumieniu piękno pochodzi od wewnątrz i objawia się na zewnątrz. Tysiące lat temu Chińczycy odkryli, że wiele meridianów zaczyna się lub kończy na twarzy, a niektóre mają wewnętrzne odgałęzienia, które również biegną do twarzy, korelując związek między zdrowiem a wyglądem. Podczas zabiegów używane są maleńkie igły, które delikatnie umieszczane są w skórze. Wybór techniki zależy od celu jaki chcemy osiągnąć, możemy działać wzdłuż określonych punktów na kanałach energetycznych, zwanych meridianami, gdzie oddziałują z leżącymi poniżej tkankami, poruszając energię tym samym wpływając na funkcjonowanie całego organizmu. Celem zabiegu może też być poprawa owalu twarzy i przeciwdziałanie opadaniu skóry, stosujemy wtedy metodę liftingującą.

Korzyści akupunktury kosmetycznnej:

• redukuje oznaki starzenia poprzez rewitalizację skóry,

• przywraca młodzieńczy blask i pielęgnuje krążenie qi,

• poprawia produkcję kolagenu i elastyny,

• równoważy qi,

• równoważy wewnętrzne organy zang fu (wątroba, śledziona, serce, nerki, płuca),

• Zwiększa blask cery,

• odmładzanie ciała,

• zmniejsza stres,

• promuje ogólny stan zdrowia i dobre samopoczucie,

• zmniejsza drobne linie i zmarszczki,

• plamy starcze,

• zmniejsza cienie/worki,

• zwiększa nawilżenie,

• zmniejsza obrzęki całej twarzy i pod oczami,

• zwiększa napięcie mięśni twarzy

• równoważy hormony,

• usuwa trądzik i trądzik hormonalny,

• zwęża pory,

• poprawia elastyczność mięśni twarzy

• poprawia owal twarzy – zmniejsza podwójny podbródek, podnosi obwisłą skórę i opadające kąciki ust

• poprawia symetrię twarzy

• zmniejsza napięcie w szczęce

2. Część druga – Kamertony – Muzykoterapia Dogłębna Komórkowa.

Terapia kamertonami to nowa metoda przywracająca zdrowie psychiczne i fizyczne falami dźwiękowymi kamertonów. W badaniach nad dźwiękiem w USA i Francji, dowiedziono że organy wewnętrzne człowieka, jak również neuroprzekaźniki, posiadają swoje własne określone częstotliwości zdrowia i wystarczy być do nich dostrojonym by być zdrowym. Dobrze dobrana fala ma tylko pozytywne działanie na komórki, co czyni metodę nieinwazyjną i skuteczną. Można ją stosować bez żadnego ryzyka dla zdrowia, a poprawa samopoczucia następuje nieomal natychmiast po użyciu właściwej techniki.

Zabieg przy użyciu kamertonów reguluje energetykę ciała, balansuje, przywraca swobodny przepływ energii. Pojawia się głęboki odpoczynek i spokój, odpręża się całe ciało, znikają napięcia mięśni, ból, uwalnia się stres. Opóźniane są efekty starzenia, skóra i ciało się regeneruje.

Podczas zabiegu używamy częstotliwości promujące młodzieńczy wygląd skóry, a także te które przyczynią się po poprawy samopoczucia i zdrowia. Zestaw ustalany jest personalnie i dopasowywany do potrzeb.

Przykładowy set:

OT32hz - ‘współpracuje’ ze skórą i włosami, by pobudzić je do działania. Przynosi świetny efekt w pobudzaniu zakończeń nerwowych, poprawia ukrwienie, działa regenerująco na skórę, włosy i paznokcie. Wykazuje działanie przeciw-zmarszczkowe, pomaga utrzymać naturalną równowagę skóry.

Technika DNA (512hz), Złoto (316hz) i Krzem (448hz) – regeneruje struktury komórek, podnosi witalność, odmładza, wzmaga produkcje i formowanie się kolagenu.

Mięśnie (295,8hz) i Tkanka tłuszczowa (324hz) - Technika wyszczuplająco – ujędrniająca przy użyciu kamertonów, działamy na tkankę tłuszczową.

Technika OM (136hz) natychmiast wprowadza w stan koncentracji i skupienia, kieruje uwagę do wewnątrz, ułatwia wsłuchanie się w siebie.

To tylko przykładowe kombinacje, razem wybierzemy to, co dla Ciebie najwłaściwsze.

3. Część trzecia – Relaksujący masaż z bańką chińską i guasha.

Zabieg zakończony jest delikatnym, relaksującym masażem, z użyciem technik klasycznych, bańki chińskiej, oraz gua sha.

Przed masażem bańkami wykonujemy masaż przygotowujący by pobudzić do pracy główne naczynia limfatyczne.

Bańki chińskie skutecznie rozluźniają mięśnie, redukując napięcie twarzy. Masaż w znacznym stopniu poprawia owal twarz i redukuje pierwsze oznaki starzenia się skóry. Pomaga zlikwidować zastoje limfatyczne. Jest to jedna z najlepszych metod likwidujących obrzęki. Ponadto pobudza procesy metaboliczne wspomagając detoksykację organizmu. Taki masaż rozluźnia mięśnie, co przyczynia się do zmniejszenia zmarszczek. Relaksacyjne działanie bańki chińskiej pomoże także w walce z uporczywymi bólami głowy.

Masowanie skóry płytką Guasha - gua oznacza pocieranie, skrobanie, a sha czerwone ślady, która jest wynikiem samego zabiegu – stymuluje krążenie, zwiększa przepływ krwi, wspomaga usuwanie toksyn, wysmukla owal twarzy, rozluźnia mięśnie i przynosi odprężenie.

Po masażu skóra będzie delikatnie zaczerwieniona. Dzieje się tak, ponieważ mocno pobudzamy krążenie krwi w tych partiach. Dlatego na koniec wykonujemy zabieg schładzający by obkurczyć rozszerzone naczynka.

Przeciwwskazania do zabiegu:

• choroby skórne, szczególnie ze zmianami infekcyjnymi,

• aktualnie wstrzyknięty botox (akupunktura przyspiesza detoks organizmu z substancji toksycznych, co w tym przypadku poskutkuje szybszą eliminacją botoxu),

• choroby układu krwionośnego: choroby serca , hemofilia

• zaburzenia przysadki,

• ciąża,

• łatwość w pękaniu naczynek włosowatych.

Cena zabiegu: 320 zł / 2h