REJESTRACJA INTERNETOWA

ZAREJESTRUJ GRAFIK PRZYJĘĆ

Profilaktyka stomatologiczna

Głównym celem profilaktyki stomatologicznej jest zapobieganie chorobom  przyzębia i zębów prowadzących do ich utraty. Choroby jamy ustnej nieleczone lub źle zdiagnozowane mogą prowadzić do poważnych zaburzeń ogólnoustrojowych oraz chorób przewlekłych.  Możliwe to będzie dzięki regularnym wizytom w naszej klinice. Zapewniamy zarówno profilaktykę w tym ortodoncję, jak i leczenie zachowawcze, a także uzupełnienia protetyczne oraz implantologiczne.

W naszych gabinetach oferujemy:

• Skaling

Skaling  jest zabiegiem polegającym na usunięciu twardych złogów, potocznie nazywanych kamieniem, z powierzchni zębów. Kamień powstaje na skutek mineralizacji płytki nazębnej, która składa się z resztek pokarmowych, bakterii i śliny. Płytka nazębna ulega mineralizacji pod wpływem kwasów i soli zawartych w pokarmach.

• Piaskowanie

Piaskowanie zębów polega na usunięciu z powierzchni zębów oraz z trudno dostępnych miejsc (przestrzenie międzyzębowe, bruzdy) osadu oraz powierzchniowych przebarwień. Zabieg przeprowadza się przy pomocy piaskarki stomatologicznej, która wytwarza strumień piasku stomatologicznego, wody i powietrza pod dużym ciśnieniem. Precyzyjna końcówka piaskarki w jamie ustnej pacjenta oczyszcza wszystkie powierzchnie trudno dostępne na zębach.

.

W naszej klinice wizyty kontrolne są bezpłatne i  odbywają się raz na sześć miesięcy.

Remedium Clinic Sp. z o.o.

Dla Pacjentów ubezpieczonych w ALLIANZ, PZU, ENEL-MED oraz                                 TU ZDROWIE świadczymy usługi bezpłatnie lub ze zniżką!