REJESTRACJA INTERNETOWA

ZAREJESTRUJ GRAFIK PRZYJĘĆ

Implantologia

Dzięki badaniom i rozwojowi dzisiejsza stomatologia poza mostami oraz ruchomymi protezami stomatologicznymi oferuje również wygodne i długotrwałe implanty. Implantologia jest to skuteczny sposób na przywrócenie pięknego uśmiechu. Zabieg polega na zastąpieniu brakującego zęba i odtworzeniu jego funkcji oraz naturalnego wyglądu. Leczenie implantologiczne jest najbardziej zbliżone do naturalnej anatomii. Oprotezowanie na implancie nie wymaga ingerencję w sąsiednie zęby (szlifowanie ich). Współczesne implanty dentystyczne można porównać do małych tytanowych śrub z wewnętrznymi, nagwintowanymi kanalikami, które głęboko zakotwiczone w kości, stają się korzeniami dla nowych, sztucznych zębów.

Najczęstsze czynniki ryzyka utraty zęba:

• Zła higiena jamy ustnej,
  • Palenie tytoniu,
  • Niedostateczna ilość i jakość kości,
  • Alkohol,
  • Brak współpracy z lekarzem,
  • Cukrzyca,
  • Osteoporoza,
  • Niekiedy wiek.
Implanty – Brakujący przedni ząb. Etapowo jest przygotowywany otwór w kości. Następnie jest umiejscawiany implant i pokrywka gojeniowa. Gdy implant się zagoi, pokrywka zostaje zastąpiona łącznikiem, na który jest nakładana korona.

Zabieg wszczepiania implantu

Sam zabieg wszczepienia implantu jest bezbolesny. Wykonywany jest w znieczuleniu miejscowym, pod osłona antybiotykową w gabinecie stomatologicznym. Zabieg w zależności od ilości wprowadzanych wszczepów trwa od 30 minut do 2-3 godzin. Prawidłowo przeprowadzony zabieg implantacji nie jest obciążający ani ryzykowny. Ze względu na konieczność przerwania ciągłości tkanek, mogą wystąpić przejściowe dolegliwości bólowe i nieznaczny obrzęk tkanek miękkich.

W naszych gabinetach oferujemy:

• Wszczep implantologiczny,
  • Porcelanową koronę na implancie.

Remedium Clinic Sp. z o.o.

Dla Pacjentów ubezpieczonych w ALLIANZ, PZU, ENEL-MED oraz                                 TU ZDROWIE świadczymy usługi bezpłatnie lub ze zniżką!