Oczyszczanie i Regulacja Czakr

Zabieg oczyszczająco - regulujący przy pomocy kamertonów!

Terapia kamertonami to nowa metoda pracy z dźwiękiem, a jej pełna nazwa brzmi: Muzykoterapia Dogłębna – Komórkowa. Twórczyni tej metody, Barbara Romanowska na co dzień mieszkająca w Stanach naturoterapeutka, kompozytorka i wokalistka, od 15 lat popularyzuje w Polsce i na świecie uzdrawiającą moc dźwięku. Odpowiednio dobrane częstotliwości fali, dzięki zastosowaniu REZONANSU, pokonują problemy natury psychicznej człowieka, relaksują i uspokajają, jak również odżywiają i regenerują komórki ciała fizycznego, dostrajając organy wewnętrzne do stanu zdrowia. Następuje jednoczesne uzdrowienie ciała, umysłu i ducha za pomocą wibracji.

Istnieje wiele różnych technik uzdrawiania przy pomocy kamertonów, Oczyszczanie i Regulacja Czakr, to jedna z podstawowych metod, od której warto zacząć przygodę z tym wspaniałym narzędziem. Zabieg reguluje energetykę ciała, balansuje, przywraca swobodny przepływ energii. Kamertony równoważą energię siedmiu podstawowych czakramów, oczyszczają je z toksyn i blokad. Ból, troska, żal zaczynają znikać, a w to miejsce pojawia się spokój. Ciało staje się zharmonizowane i energetycznie, a umysł czysty i wypoczęty, dzięki czemu ma szansę dojść do głosu nasza prawdziwa natura, kreatywność, nasze ukryte, bądź zapomniane talenty.

Czakramy to centra energii, utożsamiane w medycynie zachodniej z gruczołami dokrewnymi i splotami nerwowymi. Każda odpowiada za dany układ w organizmie, oraz kanały energetyczne i narządy z nimi powiązane. Zblokowania i zaburzenia związane są z brakiem balansu, oderwaniem od natury, pędem, stresem, wyzwaniami jakie niesie nasza cywilizacja, a także z zakłóceniami spowodowanymi hałasem, niskimi wibracjami osób z którymi mamy do czynienia, wifi i wieloma innymi czynnikami, które towarzyszą nam w życiu codziennym.

Zbalansowane czakry, to harmonia w życiu i zdrowe ciało, emanujemy wysokimi wibracjami i takie też sytuacje przyciągamy:

~ czakra podstawy ~ JA JESTEM ~ daje nam energię, bezpieczeństwo, ugruntowanie pewność, stabilność, komfort, odpowiedzialna jest za byt i siły życiowe, pracę, pieniądze, dom i silną wolę.

W ciele fizycznym: nadnercza, układ kostny, wydalniczy i limfatyczny; paznokcie, odbytnica, jelito grube, prostata, krew.

~ sakralna ~ JA CZUJE ~ odpowiada za kreatywność, seksualność, zmysłowość, przyjemność, radość, towarzyskość, spontaniczność, szacunek do drugiego człowieka, optymizm, równowaga, harmonia, moc wewnętrzna. W ciele fizycznym: układ moczowo – płciowy, miednica, pęcherz, jajniki, jądra, płyny ustrojowe, krew, limfa.

~ splotu słonecznego ~ ROBIĘ ~ moc mądrości, odwaga bycia sobą, osobowość, determinacja, działanie. W ciele fizycznym: wątroba, trzustka, żołądek, śledziona, układ trawienny, woreczek żółciowy.

~ serca ~ KOCHAM ~ to zdolność bezwarunkowej miłości, tolerancja, współczucie, szczerość, miłość do siebie, wybaczenie, uzdrowienie. W ciele fizycznym: grasica, serce, płuca, skóra.

~ gardła ~ MÓWIĘ ~ to łatwa komunikacja, ekspresja, inspiracja, twórczość. W ciele fizycznym: tarczyca i układ hormonalny, krtań, szczęki, tchawica, struny głosowe.

~ trzeciego oka ~ WIEM ~ budzi świadomość, intuicję, przejrzystość, zaufanie, medytacja. W ciele fizycznym: przysadka mózgowa, układ nerwowy, twarz, oczy, mózg.

~ korony ~ ROZUMIEM ~ to wiedza, świadomość, spełnienie, ścieżka duchowa. W ciele fizycznym: szyszynka, kora mózgowa.

Symptomy wskazujące na zaburzenia poszczególnych czakr:

Postawy:

• Osoby o przeładowanej czakrze podstawy mogą być nadpobudliwe i kłótliwe, oraz mają mocno materialistyczne podejście do życia.

• Niedobory energii na tej czakrze powodują wycofanie, depresję, problemy z utrzymaniem czy poszukiwaniem pracy oraz niskie poczucie własnej wartości, lęki finansowe, nieumiejętność zarabiania pieniędzy, chorowitość, lęki, oderwanie od ziemi.

• Przykładowe choroby: nadwaga, chorobliwa chudość, choroby odbytu i jelita grubego, układu kostnego, limfatycznego, prostata, krew.

Sakralna:

• Niedobór - Odrzucenie seksualności, oziębłość, brak przeżywania, przy dużym temperamencie, niepewność, napięcie wobec płci przeciwnej, nieumiejętność kreacji, brak odpowiedzialności, pesymizm, frustracja, urazy psychiczne, brak ciepła i czułości, nieśmiałość, niezdecydowanie, niedoprowadzanie spraw do końca.

• Nadmiar - Nadużywanie seksu i uzależnienie od niego, silny popęd połączony z agresywnymi wyobrażeniami, egoizm, krytykanctwo, konfliktowość.

• Choroby: impotencja, wszelkie choroby narządów płciowych, artretyzm, choroby układu moczowego, krwi i limfy.

Splot słoneczny:

• Osoby z przeładowaną czakrą splotu mogą być agresywne, wybuchowe, dążyć do celu „po trupach”, bywa że nie wychodzą z pracy, często wybierają rozwiązania siłowe.

• Słaba czakra splotu to przede wszystkim podatność na wpływy, brak asertywności, niemoc, niechęć do jakiejkolwiek konfrontacji. • Choroby: mdłości, bóle i wrzody żołądka, choroby układu trawiennego, zatrucia, cukrzyca, kamica, bóle w jamie brzusznej.

Serce:

• Przy niedoborach energii w tej czakrze będziemy nieczuli na krzywdę innych, skupieni na sobie, pozbawieni empatii i współczucia, niezdolni do głębszej miłości.

• Jeżeli zaś czakra ta ulegnie przeładowaniu możemy być tak rozproszeni zajmowaniem się sprawami innych że zapomnimy o sobie, potrzeba pomagania innym niezależnie od tego czy oni tego chcą czy nie to także nadczynność tej czakry, podobnie jak nadmierna wylewność, niestabilność uczuciowa.

• Choroby: zaburzenie pracy serca, krążenia, choroby płuc i oskrzeli.

Gardło:

• Niedobór - Odczuwasz presję, niska samoocena, boisz się o przyszłość, często bywasz niezadowolony, masz dużo niewypowiedzianego, małomówność, ścisk w gardle, zduszony głos, lęk przed ludźmi i krytyką.

• Nadmiar - Wybuchasz i kłócisz się, brakuje Ci wyrozumiałości, nie jesteś wspaniałomyślny, arogancja, nadmierny intelektualizm, sarkazm i lekceważenie innych, natręctwa.

• Choroby: patologie tarczycy, choroby gardła i jamy ustnej, chrypka, jąkanie, węzły chłonne.

Trzecie oko:

• Przeładowanie tej czakry to robienie czegoś zanim się pomyśli, nadmierny racjonalizm, duma, autorytaryzm, dogmatyzm, manipulacja innymi, tworzenie intryg, brak aspektu duchowego.

• Niedobór - słaba koncentracja, kompletny brak uwagi, rozpraszanie się, brak intuicji, fantazji, wyobraźni, izolacja, choroby psychiczne, chaos, brak asertywności.

• Choroby: problemy z koncentracją, nauką, zaburzenia neurologiczne, padaczka, choroby ukł. Nerwowego, mózgu, bóle głowy.

Korona:

• Zaburzenia – życie w wyimaginowanym świecie, złudzenia, frustracje, perfekcjonizm, ucieczka od rzeczywistości, blokowanie innych czakramów, ucieczka w choroby, bezcelowość istnienia, zamknięcie na duchowość, dewocja, skostnienie moralne, nietolerancja. Braki energii na tej czakrze daje otępienie, zagubienie i dezorientację.

• Choroby: depresja, demencja, zaburzenia pamięci, zawroty głowy i choroby psychiczne i związanych z mózgiem, migreny.

Przeciwwskazania do masażu kamieniami:

• Pierwszy trymestr ciąży

• po spożyciu alkoholu.

Przed i po zabiegu zadbaj o odpowiednie nawodnienie, najlepiej ciepłą wodą.

Cena zabiegu: 250 zł / 1,5 h